Bewertungen von Sushi Yumo Lelystad

Neue Beurteilungen

5.0
Flo
24 Juni 2026

Altijd goed als ik hier bestel. Altijd een snelle levering of op tijd. Leuke aanbiedingen en goede kwaliteit producten.

Dawn
24 Juni 2026

Beste sushi van Lelystad!! Nergens anders vind je deze kwaliteit. Snelle bezorging en altijd vriendelijk. De sushi is heel vers, de sashimi is heerlijk zacht. De specials zijn onze favoriet. En de service is altijd super goed. Wij bestellen nooit ergens anders! Dikke aanrader!

Eet Sushi.
20 Juni 2026

Gaat gewoon zo door.

Juul
15 Juni 2026

De sushi zag er erg lekker uit en het smaakte verassend goed. Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michel
11 Juni 2026

Snel bezorgd en heerlijk sushi

Ric
7 Juni 2026

Heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Abir
3 Juni 2026

Echt heel lekkerđŸ‘đŸ»âœš

Rob Kramer
1 Juni 2026

Altijd top kwaliteit.

Simone
31 Mai 2026

Super lekker! Bezorging duurde even, maar rond etenstijd moet je daar gewoon zelf rekening mee houden. Bezorger was heel netjes en vriendelijk.

Corine Schipper
29 Mai 2026

Heerlijke rijke smaak en niet droog. Supersnelle levering

R. Wiertz
25 Mai 2026

De presentatie is geweldig en het smaakt heerlijk, prijs van qualiteit top Hier gaan we zeker vaker bestellen

Opa van der Veen
24 Mai 2026

Zoals altijd prima in orde👌 Kijk er altijd naar uit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ric
23 Mai 2026

Erg goed. Erg lekker.

Ayoub
16 Mai 2026

Jullie zijn altijd top!

Ric
15 Mai 2026

Heerlijk!

R.
11 Mai 2026

Voor veel geld besteld kreeg verkeerd geleverd bij bellen wisten ze het al.. niet eens even zelf bellen en wat extra.. dit terwijl je op de site besteld en op thuis bezorgd bepaalde dingen goedkoper waren al was 10% korting er af. Voor mij niet meer

Anne
10 Mai 2026

Heerlijk!! Weer genoten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob Kramer
6 Mai 2026
Alissya de Ruiter - van de Water
3 Mai 2026
Ric
2 Mai 2026

Heerlijk. Vooral de Sake en Tuna Sashimi en de spicy Sake rol.

Inge
2 Mai 2026

Super lekkere en verse sushi. Bestellen hier regelmatig en kwaliteit en service zijn altijd top!

Alissya de Ruiter - van de Water
1 Mai 2026

Vers en lekker als altijd, snel geleverd!

Erik
27 April 2026

Prima en heel lekkere sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alissya de Ruiter
23 April 2026

Vers en heerlijk als altijd :)!

Alexandr
18 April 2026
Mandy
17 April 2026

Snelle bezorging en lekkere sushi!

Sanae
16 April 2026

Heerlijke sushi! Super vriendelijke en vlotte mensen. Mijn bestelling is altijd snel klaar, ik word vaste klant!

A
16 April 2026

Is zo lekker!!!!

Merel
15 April 2026

Lekkere sushi

Ric
12 April 2026

Erg goed. Erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Smit
12 April 2026

Zoals elke bestelling geweldig

Rebecca
12 April 2026

Heerlijke sushi en snelle service

M
5 April 2026

Prima op tijd. Besteld voor Pasen, met een grote groep. Alles was netjes en heerlijk.

Diana
3 April 2026
Rob Kramer
1 April 2026

Eigenlijk zou ik 2 spaarpunten moeten hebben maar nu is het net zoals de laatste keer 1.

Ric
30 MĂ€rz 2026

Erg goed.

Patrick
27 MĂ€rz 2026

Heerlijke sushi

Andre
26 MĂ€rz 2026

Erg lekker weer.

Jeannine
16 MĂ€rz 2026

Zoals altijd erg tevreden. Ook de bezorging is altijd top. Ze komen eerder te vroeg dan te laat. Daar kunnen nog heel wat anderen van leren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JB
15 MĂ€rz 2026

Sushi was heerlijk en de bezorging op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ric
15 MĂ€rz 2026

Erg goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dini
11 MĂ€rz 2026

Alles smaakte prima. Precies op tijd bezorgd.

Ric
8 MĂ€rz 2026

Erg goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alissya de Ruiter
8 MĂ€rz 2026

Smaakvol en vers als altijd!

C
6 MĂ€rz 2026

Eten is altijd vers en lekker. Goed bezorging tijd (ong 30 op niet drukke dagen) favoriete sushi plek in Lelystad ❀

Rob
1 MĂ€rz 2026

Altijd goed Vandaag de Tonijn minder van kwaliteit Jammer 
.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ric
28 Februar 2026

Erg goed. Erg lekker!

Anouk
27 Februar 2026

Toppers!!

Diana
26 Februar 2026

Very quick delivery and delicious sushi ❀

Kitty
23 Februar 2026

Altijd op geleverd en we smullen altijd van de sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Simone
23 Februar 2026

Heerlijk eten! Goed verpakt, vriendelijke Service.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Aly prins
21 Februar 2026
Alissya de Ruiter - van de Water
20 Februar 2026

Vers als altijd, zelfs in de weekenden! Was weer heerlijk

Marjolein Doorenspleet
20 Februar 2026

Heerlijke sushi en vriendelijke bezorger

Ric
15 Februar 2026

Erg goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob Kramer
15 Februar 2026
Diana
15 Februar 2026

Often order here but this time the quality was mediocre. Sushi were falling apart. Disappointing

VP
15 Februar 2026

Bezorging volgens aangegeven tijd

Ric
7 Februar 2026

Erg goed

Alissya de Ruiter - van de Water
7 Februar 2026
Edwin
6 Februar 2026

Was echt super lekker !!!

Mje van der veen
6 Februar 2026

Perfect zoals altijd. Echt heerlijke gerechtjes. Netjes verpakt en geleverd. Ga zo door. Super.

Yvonne
6 Februar 2026
M. Koeleman
1 Februar 2026

Complimenten voor de kwaliteit en de bezorging. Alles volgens afspraak. Top service.đŸ‘đŸ»

Alissya de Ruiter
29 Januar 2026
Ric
29 Januar 2026

Heerlijk

Smit
26 Januar 2026

Altijd goed!

Rob Kramer
25 Januar 2026

Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bianca
25 Januar 2026

Netjes op tijd bezorgd en weer heerlijke sushi gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Abdul
25 Januar 2026

Het eten was lekker, alleen mijn moeder gaf aan dat ze inplaats van komkommer en krab iets anders wilde. De chef zei dat dat geregeld was. Helaas kwam ik thuis aan en zag ik dat daar niks in was veranderd was. Mijn moeder zei uit frustratie dat ze niet meer wilde bestellen hier, ik vond het zelf niet zo erg maar ik snap mijn moeder wel. Dus als daarin verbeterd kan worden zou dat goed zijn denk ik.

Ric
23 Januar 2026
Jennifer
21 Januar 2026

Heerlijk zo altijd, echt de beste van Lelystad!

Vincent
19 Januar 2026
Guus
15 Januar 2026

Vriendelijke personeel Goede kwaliteit eten Bestel hier wel vaker en zal dat zeker blijven doen👍

Maan
15 Januar 2026

Eten was heerlijk zoals altijd.

Thomas
12 Januar 2026

Wij zijn al jaren vaste klant en afgelopen periode 2 keer erg teleurgesteld. Ik heb nog gebeld en zou teruggebeld worden door de eigenaar, dit is niet gebeurt, gemiste kans. Wederom was de sushi met gefrituurde inhoud koud en de sushi met vis smaakte alsof hij uit de koeling kwam qua temperatuur en mondgevoel. Dit was vroeger heel anders en ik ga hier komende tijd niet meer bestellen, sushi moet vers bereid worden en direct daarna bezorgd worden wil je indruk maken.

Sandra
12 Januar 2026

Helemaal lekker.

Francois
12 Januar 2026

Heerlijke Sushi!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ric
11 Januar 2026
David
10 Januar 2026

Heel lekker zoals altijd en netjes van tevoren aangegeven dat bezorging langer duurt door de sneeuw. Sneeuwstrijders!🏆

Jerry
10 Januar 2026

Helemaal in orde. Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd.

Kaljee
9 Januar 2026
Ric
2 Januar 2026

Erg lekker! :))

Stephanie
1 Januar 2026

Altijd goede kwaliteit sushi. Je krijgt waar voor je geld. En ze bezorgen ook altijd netjes binnen de gestelde tijd.

Alissya
30 Dezember 2026
Koeleman
28 Dezember 2025

Keurig op tijd en de gewenste kwaliteit

Rob Kramer
27 Dezember 2025

Altijd super lekk😁

Peter Kok
26 Dezember 2025

Super lekker eten en bezorging op afgesproken tijdđŸ‘ŒđŸœ

Jenn
25 Dezember 2025

Zelfs op een dag als kerst heerlijk goede sushi en levering op tijd!

Ric
25 Dezember 2025

Erg goed

Rishma
24 Dezember 2025

Weer een top kerst avond met de lekkerste sushi!

Aicha
20 Dezember 2025

Box 3 is echt geweldig 😍

Ric
15 Dezember 2025

Erg goed!

J Hazes
15 Dezember 2025

Prima take-away sushi van constante kwaliteit. Bezorging altijd binnen de aangegeven tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MvR
14 Dezember 2025

Goede sushi, perfect op tijd

Sienna Houweling
12 Dezember 2025
Anne
10 Dezember 2025

Weer heerlijk!!! Altijd vers zoals altijd đŸ±

Nancy
6 Dezember 2025

Prima sushi, op tijd bezorgd. Crispy Sake is echt super!

Alissya de Ruiter
6 Dezember 2025
Ric
5 Dezember 2025

Erg goed!