Beoordelingen van Sushi Yumo Lelystad

Recente recensies

5.0
Eet Sushi.
20 juni 2026

Gaat gewoon zo door.

Juul
15 juni 2026

De sushi zag er erg lekker uit en het smaakte verassend goed. Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
11 juni 2026

Snel bezorgd en heerlijk sushi

Ric
7 juni 2026

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abir
3 juni 2026

Echt heel lekker👍🏻✨

Rob Kramer
1 juni 2026

Altijd top kwaliteit.

Simone
31 mei 2026

Super lekker! Bezorging duurde even, maar rond etenstijd moet je daar gewoon zelf rekening mee houden. Bezorger was heel netjes en vriendelijk.

Corine Schipper
29 mei 2026

Heerlijke rijke smaak en niet droog. Supersnelle levering

R. Wiertz
25 mei 2026

De presentatie is geweldig en het smaakt heerlijk, prijs van qualiteit top Hier gaan we zeker vaker bestellen

Opa van der Veen
24 mei 2026

Zoals altijd prima in orde👌 Kijk er altijd naar uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ric
23 mei 2026

Erg goed. Erg lekker.

Ayoub
16 mei 2026

Jullie zijn altijd top!

Ric
15 mei 2026

Heerlijk!

R.
11 mei 2026

Voor veel geld besteld kreeg verkeerd geleverd bij bellen wisten ze het al.. niet eens even zelf bellen en wat extra.. dit terwijl je op de site besteld en op thuis bezorgd bepaalde dingen goedkoper waren al was 10% korting er af. Voor mij niet meer

Anne
10 mei 2026

Heerlijk!! Weer genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Kramer
6 mei 2026
Alissya de Ruiter - van de Water
3 mei 2026
Ric
2 mei 2026

Heerlijk. Vooral de Sake en Tuna Sashimi en de spicy Sake rol.

Inge
2 mei 2026

Super lekkere en verse sushi. Bestellen hier regelmatig en kwaliteit en service zijn altijd top!

Alissya de Ruiter - van de Water
1 mei 2026

Vers en lekker als altijd, snel geleverd!

Erik
27 april 2026

Prima en heel lekkere sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alissya de Ruiter
23 april 2026

Vers en heerlijk als altijd :)!

Alexandr
18 april 2026
Mandy
17 april 2026

Snelle bezorging en lekkere sushi!

Sanae
16 april 2026

Heerlijke sushi! Super vriendelijke en vlotte mensen. Mijn bestelling is altijd snel klaar, ik word vaste klant!

A
16 april 2026

Is zo lekker!!!!

Merel
15 april 2026

Lekkere sushi

Ric
12 april 2026

Erg goed. Erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smit
12 april 2026

Zoals elke bestelling geweldig

Rebecca
12 april 2026

Heerlijke sushi en snelle service

M
5 april 2026

Prima op tijd. Besteld voor Pasen, met een grote groep. Alles was netjes en heerlijk.

Diana
3 april 2026
Rob Kramer
1 april 2026

Eigenlijk zou ik 2 spaarpunten moeten hebben maar nu is het net zoals de laatste keer 1.

Ric
30 maart 2026

Erg goed.

Patrick
27 maart 2026

Heerlijke sushi

Andre
26 maart 2026

Erg lekker weer.

Jeannine
16 maart 2026

Zoals altijd erg tevreden. Ook de bezorging is altijd top. Ze komen eerder te vroeg dan te laat. Daar kunnen nog heel wat anderen van leren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JB
15 maart 2026

Sushi was heerlijk en de bezorging op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ric
15 maart 2026

Erg goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dini
11 maart 2026

Alles smaakte prima. Precies op tijd bezorgd.

Ric
8 maart 2026

Erg goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alissya de Ruiter
8 maart 2026

Smaakvol en vers als altijd!

C
6 maart 2026

Eten is altijd vers en lekker. Goed bezorging tijd (ong 30 op niet drukke dagen) favoriete sushi plek in Lelystad ❤️

Rob
1 maart 2026

Altijd goed Vandaag de Tonijn minder van kwaliteit Jammer ….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ric
28 februari 2026

Erg goed. Erg lekker!

Anouk
27 februari 2026

Toppers!!

Diana
26 februari 2026

Very quick delivery and delicious sushi ❤️

Kitty
23 februari 2026

Altijd op geleverd en we smullen altijd van de sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
23 februari 2026

Heerlijk eten! Goed verpakt, vriendelijke Service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aly prins
21 februari 2026
Alissya de Ruiter - van de Water
20 februari 2026

Vers als altijd, zelfs in de weekenden! Was weer heerlijk

Marjolein Doorenspleet
20 februari 2026

Heerlijke sushi en vriendelijke bezorger

Ric
15 februari 2026

Erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Kramer
15 februari 2026
Diana
15 februari 2026

Often order here but this time the quality was mediocre. Sushi were falling apart. Disappointing

VP
15 februari 2026

Bezorging volgens aangegeven tijd

Ric
7 februari 2026

Erg goed

Alissya de Ruiter - van de Water
7 februari 2026
Edwin
6 februari 2026

Was echt super lekker !!!

Mje van der veen
6 februari 2026

Perfect zoals altijd. Echt heerlijke gerechtjes. Netjes verpakt en geleverd. Ga zo door. Super.

Yvonne
6 februari 2026
M. Koeleman
1 februari 2026

Complimenten voor de kwaliteit en de bezorging. Alles volgens afspraak. Top service.👍🏻

Alissya de Ruiter
29 januari 2026
Ric
29 januari 2026

Heerlijk

Smit
26 januari 2026

Altijd goed!

Rob Kramer
25 januari 2026

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
25 januari 2026

Netjes op tijd bezorgd en weer heerlijke sushi gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abdul
25 januari 2026

Het eten was lekker, alleen mijn moeder gaf aan dat ze inplaats van komkommer en krab iets anders wilde. De chef zei dat dat geregeld was. Helaas kwam ik thuis aan en zag ik dat daar niks in was veranderd was. Mijn moeder zei uit frustratie dat ze niet meer wilde bestellen hier, ik vond het zelf niet zo erg maar ik snap mijn moeder wel. Dus als daarin verbeterd kan worden zou dat goed zijn denk ik.

Ric
23 januari 2026
Jennifer
21 januari 2026

Heerlijk zo altijd, echt de beste van Lelystad!

Vincent
19 januari 2026
Guus
15 januari 2026

Vriendelijke personeel Goede kwaliteit eten Bestel hier wel vaker en zal dat zeker blijven doen👍

Maan
15 januari 2026

Eten was heerlijk zoals altijd.

Thomas
12 januari 2026

Wij zijn al jaren vaste klant en afgelopen periode 2 keer erg teleurgesteld. Ik heb nog gebeld en zou teruggebeld worden door de eigenaar, dit is niet gebeurt, gemiste kans. Wederom was de sushi met gefrituurde inhoud koud en de sushi met vis smaakte alsof hij uit de koeling kwam qua temperatuur en mondgevoel. Dit was vroeger heel anders en ik ga hier komende tijd niet meer bestellen, sushi moet vers bereid worden en direct daarna bezorgd worden wil je indruk maken.

Sandra
12 januari 2026

Helemaal lekker.

Francois
12 januari 2026

Heerlijke Sushi!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ric
11 januari 2026
David
10 januari 2026

Heel lekker zoals altijd en netjes van tevoren aangegeven dat bezorging langer duurt door de sneeuw. Sneeuwstrijders!🏆

Jerry
10 januari 2026

Helemaal in orde. Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd.

Kaljee
9 januari 2026
Ric
2 januari 2026

Erg lekker! :))

Stephanie
1 januari 2026

Altijd goede kwaliteit sushi. Je krijgt waar voor je geld. En ze bezorgen ook altijd netjes binnen de gestelde tijd.

Alissya
30 december 2026
Koeleman
28 december 2025

Keurig op tijd en de gewenste kwaliteit

Rob Kramer
27 december 2025

Altijd super lekk😁

Peter Kok
26 december 2025

Super lekker eten en bezorging op afgesproken tijd👌🏽

Jenn
25 december 2025

Zelfs op een dag als kerst heerlijk goede sushi en levering op tijd!

Ric
25 december 2025

Erg goed

Rishma
24 december 2025

Weer een top kerst avond met de lekkerste sushi!

Aicha
20 december 2025

Box 3 is echt geweldig 😍

Ric
15 december 2025

Erg goed!

J Hazes
15 december 2025

Prima take-away sushi van constante kwaliteit. Bezorging altijd binnen de aangegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MvR
14 december 2025

Goede sushi, perfect op tijd

Sienna Houweling
12 december 2025
Anne
10 december 2025

Weer heerlijk!!! Altijd vers zoals altijd 🍱

Nancy
6 december 2025

Prima sushi, op tijd bezorgd. Crispy Sake is echt super!

Alissya de Ruiter
6 december 2025
Ric
5 december 2025

Erg goed!

Dineke Peterse
4 december 2025

Niet alleen snelle bezorging door vriendelijke medewerker maar de ALLERBESTE sushi van heel Lelystad!

L
2 december 2025