Beoordelingen van Sushi Yumo Lelystad
Recente recensies
Eet Sushi.
Gaat gewoon zo door.
Juul
De sushi zag er erg lekker uit en het smaakte verassend goed. Top.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Michel
Snel bezorgd en heerlijk sushi
Ric
Heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Abir
Echt heel lekker👍🏻✨
Rob Kramer
Altijd top kwaliteit.
Simone
Super lekker! Bezorging duurde even, maar rond etenstijd moet je daar gewoon zelf rekening mee houden. Bezorger was heel netjes en vriendelijk.
Corine Schipper
Heerlijke rijke smaak en niet droog. Supersnelle levering
R. Wiertz
De presentatie is geweldig en het smaakt heerlijk, prijs van qualiteit top Hier gaan we zeker vaker bestellen
Opa van der Veen
Zoals altijd prima in orde👌 Kijk er altijd naar uit.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ric
Erg goed. Erg lekker.
Ayoub
Jullie zijn altijd top!
Ric
Heerlijk!
R.
Voor veel geld besteld kreeg verkeerd geleverd bij bellen wisten ze het al.. niet eens even zelf bellen en wat extra.. dit terwijl je op de site besteld en op thuis bezorgd bepaalde dingen goedkoper waren al was 10% korting er af. Voor mij niet meer
Anne
Heerlijk!! Weer genoten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rob Kramer
Alissya de Ruiter - van de Water
Ric
Heerlijk. Vooral de Sake en Tuna Sashimi en de spicy Sake rol.
Inge
Super lekkere en verse sushi. Bestellen hier regelmatig en kwaliteit en service zijn altijd top!
Alissya de Ruiter - van de Water
Vers en lekker als altijd, snel geleverd!
Erik
Prima en heel lekkere sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Alissya de Ruiter
Vers en heerlijk als altijd :)!
Alexandr
Mandy
Snelle bezorging en lekkere sushi!
Sanae
Heerlijke sushi! Super vriendelijke en vlotte mensen. Mijn bestelling is altijd snel klaar, ik word vaste klant!
A
Is zo lekker!!!!
Merel
Lekkere sushi
Ric
Erg goed. Erg lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Smit
Zoals elke bestelling geweldig
Rebecca
Heerlijke sushi en snelle service
M
Prima op tijd. Besteld voor Pasen, met een grote groep. Alles was netjes en heerlijk.
Diana
Rob Kramer
Eigenlijk zou ik 2 spaarpunten moeten hebben maar nu is het net zoals de laatste keer 1.
Ric
Erg goed.
Patrick
Heerlijke sushi
Andre
Erg lekker weer.
Jeannine
Zoals altijd erg tevreden. Ook de bezorging is altijd top. Ze komen eerder te vroeg dan te laat. Daar kunnen nog heel wat anderen van leren.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
JB
Sushi was heerlijk en de bezorging op tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ric
Erg goed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dini
Alles smaakte prima. Precies op tijd bezorgd.
Ric
Erg goed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Alissya de Ruiter
Smaakvol en vers als altijd!
C
Eten is altijd vers en lekker. Goed bezorging tijd (ong 30 op niet drukke dagen) favoriete sushi plek in Lelystad ❤️
Rob
Altijd goed Vandaag de Tonijn minder van kwaliteit Jammer ….
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ric
Erg goed. Erg lekker!
Anouk
Toppers!!
Diana
Very quick delivery and delicious sushi ❤️
Kitty
Altijd op geleverd en we smullen altijd van de sushi.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Simone
Heerlijk eten! Goed verpakt, vriendelijke Service.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Aly prins
Alissya de Ruiter - van de Water
Vers als altijd, zelfs in de weekenden! Was weer heerlijk
Marjolein Doorenspleet
Heerlijke sushi en vriendelijke bezorger
Ric
Erg goed.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rob Kramer
Diana
Often order here but this time the quality was mediocre. Sushi were falling apart. Disappointing
VP
Bezorging volgens aangegeven tijd
Ric
Erg goed
Alissya de Ruiter - van de Water
Edwin
Was echt super lekker !!!
Mje van der veen
Perfect zoals altijd. Echt heerlijke gerechtjes. Netjes verpakt en geleverd. Ga zo door. Super.
Yvonne
M. Koeleman
Complimenten voor de kwaliteit en de bezorging. Alles volgens afspraak. Top service.👍🏻
Alissya de Ruiter
Ric
Heerlijk
Smit
Altijd goed!
Rob Kramer
Top
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bianca
Netjes op tijd bezorgd en weer heerlijke sushi gegeten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Abdul
Het eten was lekker, alleen mijn moeder gaf aan dat ze inplaats van komkommer en krab iets anders wilde. De chef zei dat dat geregeld was. Helaas kwam ik thuis aan en zag ik dat daar niks in was veranderd was. Mijn moeder zei uit frustratie dat ze niet meer wilde bestellen hier, ik vond het zelf niet zo erg maar ik snap mijn moeder wel. Dus als daarin verbeterd kan worden zou dat goed zijn denk ik.
Ric
Jennifer
Heerlijk zo altijd, echt de beste van Lelystad!
Vincent
Guus
Vriendelijke personeel Goede kwaliteit eten Bestel hier wel vaker en zal dat zeker blijven doen👍
Maan
Eten was heerlijk zoals altijd.
Thomas
Wij zijn al jaren vaste klant en afgelopen periode 2 keer erg teleurgesteld. Ik heb nog gebeld en zou teruggebeld worden door de eigenaar, dit is niet gebeurt, gemiste kans. Wederom was de sushi met gefrituurde inhoud koud en de sushi met vis smaakte alsof hij uit de koeling kwam qua temperatuur en mondgevoel. Dit was vroeger heel anders en ik ga hier komende tijd niet meer bestellen, sushi moet vers bereid worden en direct daarna bezorgd worden wil je indruk maken.
Sandra
Helemaal lekker.
Francois
Heerlijke Sushi!!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ric
David
Heel lekker zoals altijd en netjes van tevoren aangegeven dat bezorging langer duurt door de sneeuw. Sneeuwstrijders!🏆
Jerry
Helemaal in orde. Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd.
Kaljee
Ric
Erg lekker! :))
Stephanie
Altijd goede kwaliteit sushi. Je krijgt waar voor je geld. En ze bezorgen ook altijd netjes binnen de gestelde tijd.
Alissya
Koeleman
Keurig op tijd en de gewenste kwaliteit
Rob Kramer
Altijd super lekk😁
Peter Kok
Super lekker eten en bezorging op afgesproken tijd👌🏽
Jenn
Zelfs op een dag als kerst heerlijk goede sushi en levering op tijd!
Ric
Erg goed
Rishma
Weer een top kerst avond met de lekkerste sushi!
Aicha
Box 3 is echt geweldig 😍
Ric
Erg goed!
J Hazes
Prima take-away sushi van constante kwaliteit. Bezorging altijd binnen de aangegeven tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
MvR
Goede sushi, perfect op tijd
Sienna Houweling
Anne
Weer heerlijk!!! Altijd vers zoals altijd 🍱
Nancy
Prima sushi, op tijd bezorgd. Crispy Sake is echt super!
Alissya de Ruiter
Ric
Erg goed!
Dineke Peterse
Niet alleen snelle bezorging door vriendelijke medewerker maar de ALLERBESTE sushi van heel Lelystad!